آکادمی ستوده

کسب وکار بدون سرمایه

 

یکی از چیز هایی که امروزه خیلی خیلی اهمیت بسیاری دارد شروع کردن یک کسب و کار همراه با یک درامد عالی دلخواه خودتان ولی بدون سرمایه است.

درسته؟

کسب و کار بدون سرمایه یکی پر طرفدار ترین کسب وکار های امروزی هست .

چون امروزه خیلی از افراد استعداد و توانایی برای درامد زایی دارند ولی بوجه مناسب برای شروع ان کسب کار ندارند و بهترین گزینه برای شروع یک کسب وکار برای کسانی که علاقه مند به درامد زایی بدون سرمایه هستند میتواند گزینه خوبی باشد .

ما در مجموعه اکادمی ستوده به شما 101 روش کسب وکار بدون سرمایه اموزش میدهیم تا شما بتوانید بدون سرمایه به درامد دلخواهتان  برسید فرقی نمیکند که شما خانم هستید یا اقا یا چقدر سن دارید ،ما با اموزش هایی که در اختیار شما قرار میدهیم شما میتوانید کسب وکار خودتان را بدون سرمایه شروع کنید .

یکی از آن 101 کسب وکار بدون سرمایه اینستاگرام هست که شما روزانه حداقل باید 1 ساعت وقت بزارید اون پاره تایم که میتوانید به درامد برسید .

کسب وکار سیار بدون سرمایه پر سود

 

مجموعه آکادمی ستوده با اموزش های کسب وکاربدون سرمایه 101 روش ،به شما کمک میکند از 0 به درامد زایی برسید.

این را به یاد داشته باشید کلید موفقیت اموزش دیدن هست، با اموزش دیدن معجره را به زندگی خودتان دعوت کنید و شاهد تغیرات باشید.

هرکس از یادگیری فرار میکند باید بداند که از خوشبختی فرار میکند.

کسب و کار بدون سرمایه به شما انرژی و انگیزه برای رشد و پیشرفت بیشتر را میدهد.

اگر شما سرمایه ندارید و علاقه مند به درامد زایی هسیتد جای نگرانی نیست چون ما صورت حرفه ای همراه با 1 سال پشتیبانی رایگان به شما اموزش میدهیم حتی در خانه یا کنار شغلی که دارید به درامد دلخواه برسید.

شروع کسب وکار بدون سرمایه = ساختن آینده خود با سرمایه

ایا شما میدانید خیلی از شرکت های بزرگ خارجی و ایرانی که الان رتبه بسیار زیادی در جهان دارند بدون سرمایه شروع کردند و به این در جه رسیدند .

از فردای خود چه خبر دارید؟

شما هم میتوانید در این جهان برای خود ارزش خلق کنید و یک جایگاه بسیار مهم و ارزشمند در این کره خاکی خلق کنید .

از شروع کردن نترسسید همیشه بیشتر ترس این است که اولین قدم را چطور بگذارم   و شروع کنم مهم نیست قدم اول شما درست است یا اشتباه مهم این است که شروع کنید تا مسیر به شما نشان داده شود تا بتوانید برای خود مسیر را همواره کنید ، مهم ترین قدم در یک کسب وکار قدم اول یعنی شروع کردن ان است.

تاثیر ذهن در کسب وکار

 

هیچ وقت هم ،چه در شروع کسب وکار چه  در اوج کسب  وکار منفی فکر نکنید چون ان افکار شماست دنیای الان شما را ساخته است اگر شما الان وضعیت مالی خوبی ند ارید منشاء ان ذهن شماست و اگر الان از وضعیت مالی خود راضی هستید بازهم منشاء ان ذهن شما میباشد .

هر انچه که در کلام شما اید چه در افکار شما دیر یا زود در دنیای بیرونی شما اتفاق افتاد.

شما با تکرار و بدون داشتن اگاهی ذهن خود را سمت گرانی ها و فقر و بی پولی میبردید الان حتما دارید بی پولی یا درامد کم را تجربه میکنید ، شما با تکرار  تمرین ذهن خود را روی مدار ثروت  و فروانی ها ببرید و یک ماه اگاهانه این کا را انجام دهید شاهد معجزه ی مالی خود در زندگی تان شوید .

چه در حوضه مالی می خواهد باشید چه در حوضه ی زندگی و….

به چیزهایی که دوست ندارید اتفاق بیافتد نه فکر کنید نه به ان توجه کنید

چون یکی از اصول قوانین این کیهان این است که به هرچیزی فکر کنید و توجه کنید ان را به زندگی خود دعوت کرده اید.

اگر شما الان درامد کمی رو تجربه میکنید منشاء ان ذهن شما هست یعنی قبلا به ان فکر کردید و ان را به زندگی تان دعوت کردید و چه خوب است که الان اگاهانه به چیز هایی که دوست دارید فکر کنید و انها را در زندگی تان دعوت کنید مثلا به مبلغ دلخواه درامد خود فکر کنید یا به اینده ای که دوست دارید داشته باشید ، این کار موجب میشه شما در مدارد رسیدن به خواسته هایتان قرار بگیرید.

اگر یک نفر رو میبیند در یک کسب وکار دائم شکست میخورد یا موفق نمیود یا به درامد دلخواه خود نمیرسد این است که دائم در ذهنش به این فکر میکند اگر نشود چی ، اگر فلان اتفاق بیافتد چی؟

حالا این اتفاقات قرار نبود اتفاق بیفتاد چون که ان نفر به ذهن خود دعوت کرد و به ان توجه کرد ان چیز اتفاق افتاد.حالا میتواند فکر کردن به شکست در کسب وکار باشد یا موفقیت و پول زیاد.

خیلی خیلی در مسیر کسب و کار مواظب افکار خودتان باشید چون افکار شماست که مسیر زندگی شما را میسازد.

تا میتوانید مثبت اندیش باشید و شادی و انرژی های مثبت را در کسب و کار و زندگی خود دعوت کنید تا شاهد تغیر و معجزه ی زندگی خود شوید.

پیام بگذارید