آکادمی ستوده

قوانین کائنات

قوانین جهان هستی

در این بخش قصد داریم تا شما را با 12 قانون جهان هستی آشنا نماییم. در ادامه نام این 12 قانون را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

قانون جذب

قانون شکرگزاری

قانون ارتعاش

قانون عمل

قانون کارما

قانون باور

قانون بخشش

قانون ارسال انرژی

قانون نسبیت

قانون قطبیت

قانون ریتم

قانون جنسیت

 

قانون جذب

 

بر اساس این قانون ما به هر چه توجه کنیم و روی آن چیز تمرکز کنیم قادر هستیم که معادل آن را وارد زندگیمان کنیم ، بنابراین باید بدانیم که بر چه چیزهایی تمرکز می کنیم و در زندگیمان به انها توجه میکنیم. این که زندگی ما خوب است پس در این صورت با اتفاقات شرایط و انسان هایی خوب برخورد می کنیم و اتفاقات مثبت و معجزات در زندگی ما رخ میدهد  اما اگر تمرکز و توجه خود را بر این که زندگی بد است و یا کمبودهای بسیاری دارد قرار دهیم در این صورت با شرایط، انسان ها و حوادثی نامطلوب و نامناسب برخورد می کنیم و تمام چیز ها منفی و غیر دلخواه خودمان را جذب میکنیم و این دقیقا مصداق بارز یکی از قوانین جهان هستیاست. در واقع به هرچی توجه کنید همان چیز یا مشابه ان در زندگیتان جذب میکنید. افکار، احساسات، گفتار و اعمال ما انرژی تولید می کند و مشابه انرژی خود را جذب می کنند. انرژی منفی، انرژی منفی را جذب می کند و انرژی مثبت انرژی، مثبت را جذب می کند. قانون جذب، مسئول ثروتمندتر کردن افراد ثروتمند است زیرا آن ها، ثروت را جذب می کنند و وقت خود را صرف جذب فرصت هایی برای کسب درآمد بیشتر می کنند. برای استفاده از قانون جذب به نفع خود، عقاید، باورها، گفتار و کردار جدیدی را خلق کنید تا اتفاق های جدیدی را جذب کنید و این قانون 24 ساعت همیشه برای ما در حال کار است فرقی نمیکند شما مثبت فکر میکنید یا منفی در هر صورت ان را به زندگی خود دعوت کردید و این را بدانید منشاء تمام اتفاقات خوب یا بد زندگیتان خودتان هستید.

قانون شکرگزاری

 

قانون شکرگزاری یکی از عمیق ترین و بزرگ ترین و ارتعاش دار قوانین جهان هستی است. طبق این قانون تا زمانی که شما سپاسگزار(شکر گزار) هر آن چه که در زندگی دارید، نباشید چیزی بیشتر به شما داده نمی شود. مادامی که از این قانون پیروی می کنید تمامی تمرکزتان بر روی داشته ها، خوبی ها و نعماتی است که در زندگیتان وجود دارد و مطمئناً انرژی جایی وجود دارد که تمرکز ما در آنجاست. در حقیقت شکرگزاری از مهم ترین قانونمندی های جهان هستی هست که حتی شما میتوانید به این واسطه زندگی خود را دچار معجزات و تغیرات عظیم کنید. این قانون از هر چیزی که وجود دارد مانند یک ذره بین عمل می کند، خوبی ها و انرژی های مثبت را در یک نقطه جمع می کند و این گونه خواسته های شما را به واقعیت تبدیل می کند و این شما هستید که مثبت و منفی را جذب خود میکنید . زمانی که شکرگزاری می کنیم، در واقع تمرکز خود را به چیزهای مثبت و آن چیزهایی که داریم معطوف می کنیم و این کار باعث بالا رفتن انرژی مثبت و سطح ارتعاش ما میشود، در نتیجه آن چیزها بیشتر وارد زندگی ما خواهند شد و در عین حال احساس بهتر و حال خوب بهتری را نیز تجربه خواهیم کرد. قدردانی از نعمت های خدا ، به افراد کمک می کند که احساس شادی بیشتری داشته باشند و احساسات مثبت را تجربه کنند و لذت بیشتری از زندگی خودشان ببرند. وقتی ذهنتان را روی چیزهایی متمرکز کنید که باعث می‌شوند احساس قدردانی کنید، متوجه می‌شوید که مثبت‌اندیشی را به دنبال دارد.‌ قدردانی کردن، کمک می کند تا تمرکز خود را از چیزهای منفی به چیزهای مثبت، تغییر دهید و باعث تمرکز و یکی از راه های سکوت ذهن میباشد. هر چه بیشتر احساس سپاسگزاری کنید، دلایل بیشتری برای قدردانی پیدا خواهید کرد. نگرش مثبت شما، به شما کمک می کند تا دلایل بیشتری برای مثبت بودن در زندگی خود جذب کنید و نیازی نیست حتما دنبال چیز های بزرگ زندگی تان باشید تا برای انها شکر  گزار باشید حتی بابت لباس یا نفسی که میکشید شکر گزار باشید مهم اون حس هست که در شما ایجاد شود و بین شما و جهان هستی ارتباط بزرگی ایجاد میشود و شما وصل میشوید.

قانون ارتعاش

 

ما در جهانی از جنس انرژی زندگی می کنیم. یعنی همه چیز از انرژی تشکیل شده است. گوشی موبایلتان، دستتان، افکارتان، پول، درخت ،گل ، حتی خود شخص شما. طبق قوانین جهان هستی هر چیزی فرکانس خاصی دارد. خواسته ها و امیال عالی و بزرگ دارای ارتعاش (فرکانس) بالا هستند و خواسته ها و امیال نازل دارای سطح انرژی پایینی می باشند و شما از روند فکر که دارید میتوانید بفهمید که ارتعاش شما الان زیاد هست یا کم ،مثبت هست یا منفی، پر واضح است که شما دوست عزیز برای آن که به خواسته های مد نظر و ارزشمند خود برسید می بایست طبق قوانین جهان هستی سطح انرژی افکارتان با ارتعاش بالا باشد و روی مدار انرژی مثبت قرار بگیرید. همان اصول ارتعاش در دنیای فیزیکی، در مورد افکار، احساسات، خواسته ها و خواسته های ما در جهان اتری نیز صدق می کند. هر صدا، کلمه، شی و اندیشه، فرکانس ارتعاشی خاص خود را دارد که منحصر به خود است. همانطور که رادیو با ارسال امواج فرکانس کار می کند و دستگاه رادیویی،خود را روی فرکانسی تنظیم می کنیم که موسیقی را دریافت کنیم، ما نیز این ارتعاشات را منتقل می‌کنیم و افراد اطرافمان در فرکانس‌هایمان تنظیم می‌شوند شما از ادم های اطرافتان هم که نیز دوستان شما هستند میتوانید سطح فکر خود و ارتعاش خود را بسنجید،معمولا،افرادی که انرژی و سطح ارتعاش بالایی دارند نسبت به بقیه افراد دوستان بهتری نیز پیدا میکنند و دوستان  ما نزدیک انرژی و فرکانس خودمان هستند چون ما افراد مشابه درون خودمان را جذب میکنیم.

قانون عمل

 

عمل، انرژی در حرکت است، و هنگامی که ما شروع به حرکت می کنیم، انرژی شتاب می گیرد. اقدام، به عنوان سخت ترین قانون برای دستیابی به نظر می رسد و تاثیر گذار. افراد موفق، همگی بر روی اکثر ایده های خود عمل می کنند. افکار، از ضمیر ناخودآگاه شما سرچشمه می گیرند که ارتباط ارتعاشی بالاتری با کیهان دارد. ما از عمل می ترسیم زیرا اعتقاد قوی به شکست داریم و نیروی شکست را خیلی بزرگتر از نیروی پیروزی میبنیم و به خاطر همین هست، که افرادی که اقداماتشان را  زودتر انجام میدهند زودتر نتیجه میگیرند . ما بیشتر از اینکه موفقیت را درک کنیم به شکست اعتقاد داریم. اگر هرگز اقدامی انجام ندهید، کائنات افرادی را که مایل به اقدام با ایده های جدید هستند را انتخاب می کند و انها را حمایت میکنند . پس از همین الان شروع کن.

قانون کارما

 

بر اساس قانون کارما که یکی از قوانین جهان هستی است برای هر عمل یک عکس العمل وجود دارد. یعنی این که هر کاری که شما می کنید به همان شکل اما نه حتما در همان مکان و زمان از شخصی دیگر دریافت می کنید. طبق کارما هر آن چه را بکارید درو می کنید. طبق قانون کارما، اگر برای موجودات زنده دیگر، درد و رنج ایجاد کنیم، باید در ازای آن، درد و رنج را چه فردی و چه جمعی تحمل کنیم. هیچ کس نمی تواند از قانون کارما فرار کند، مگر کسانی که می دانند چگونه کار می کند. کارما قانون علت و معلولی است که به وسیله آن هر فردی با افکار، گفتار و کردار خود، سرنوشت خود را رقم می زند.

قانون باور

 

طبق قوانین و ساختار جهان هستی و کائنات ما هر چه را که باور کنیم در زندگی برایمان اتفاق خواهد افتاد.باور ثروت و فروانی داشته باشی ثروت و فروانی را جذب میکنی خیلی زود و اگر منفی گرا باشی بگی پول کجا بود پول دراوردن سخته قطعا برای بدست اوردن پول باید زحمات زیادی بکشی تا پول بدست بیاری به سختی. مادامی که شما به چیزی باور داشته باشید فرکانس هایی واضح به جهان هستی ارسال می کنید. در حقیقت اگر باور شما غلط و نامناسب است قطعاً با اتفاقات و شرایطی نامطلوب و غیردلخواهتان مواجه خواهید شد. باورهای انسان ها تکرار بسیار و مکرری هستند که فکر غالب نامیده می شود و در حقیقت بر اساس قوانین جهان هستی تمامی اتفاقات و رویدادهایی که در زندگی ما می افتند حاصل باورهای درست و غلط ما هستند. پس تا میتوانیم روی خودمان و ذهنیتمان کار کنیم این قانون بیان می کند که آنچه ما از صمیم قلب، با درک، احساس و اعتقاد، به آن باور داریم، در نهایت به واقعیت ما تبدیل می شود. ما همیشه بر اساس آنچه که درست می دانیم برای خود قانون ایجاد می کنیم، حتی اگر چیزی واقعاً درست نباشد. همانطور که ناپلئون هیل در کتاب معروف خود به نام بیندیشید و ثروتمند شوید، گفت: “هر چیزی که ذهن بتواند تصور کند و باور کند، می تواند به آن دست یابد.”. پس چه بهتر از این قانون اگاه هستیم و میتوانیمکنترل زندگی خودمان را در دست داشته باشیم . قدرت باورنکردنی ذهن شما، با شکوه ترین خلقت جهان است و توانایی شما برای دستیابی به هر چیزی در زندگی، در ذهن شماست.

قانون بخشش

 

بر اساس این قانون هر چیزی را که می خواهید باید اول آن را ببخشید. اگر می خواهید اطرافیانتان با شما مهربان باشند اول باید مهربانی در وجود خود شما وجود داشته باشد. اگر میبینید ادم های اطراف شما خشمگین و پرخاشگر هستن قطعا شما درونتان خشمگین هست که با این افراد برخورد میکنید  با انها دوست میشوید و اگر درون شما نور و بخشش و مهربانی و… باشد افرادی مثل خودتان جذب میکنید.  قانون بخشش بیان می کند که همانطور که دیگران را ببخشید، بخشیده خواهید شد. قانون بخشش به صراحت بیان می کند که گناهان شما بخشیده نمی شوند، مگر اینکه بخواهید دیگران را به خاطر گناهانشان ببخشید. وقتی انسان کینه و نفرت را از کسی در وجود خود دارد، در واقع مجموعه ای از انرژی های منفی را در زندگی خود حمل می کند و انعکاسش را در جهان بیرون خود خواهد دید. وقتی که انرژی خشم و نفرت در فرد تجمع می یابد، انرژی او مانند یک آب راکد شده، خواهد شد و انرژی به جریان نیافتاده، به فرد کمکی نخواهد کرد و مانع عبور انرژی های مثبت در فرد خواهد شد. بنابراین باید رها بود و بگذارید که انرژی در جریان باشد و افراد راببخشید و از انها فاصله  بگیرید و ان را به چشم یک درس ببیند تا یک نفرت یا کینه اینجوری جریان انرژی و برکات کائنات در زندگیتان سرازیر خواهد شد، و اگر می خواهید که انرژی مثبت و پاک را در درون خود آزاد کنید، باید دیگران را ببخشید و رها کنید.

قانون ارسال انرژی

 

همانطور که در طول روز پیش می رویم، انرژی را به جهان می فرستیم و انرژی را پس می گیریم. ذهن، بدن و روح ما از انرژی تشکیل شده است که به بیرون ارتعاش می کند و توسط دیگران احساس می شود. این ارتعاشات در درون ما طنین انداز می شوند و بر ذخایر انرژی خودمان تأثیر می گذارند. به همین دلیل است که ممکن است در حضور برخی افراد احساس گرما، آرامش و نشاط داشته باشیم، اما در اطراف دیگران سرد و مضطرب باشیم. این نشان دهنده مثبت بودن یا منفی بودن انرژی طرف مقابل است .ما این انرژی را با خود حمل می کنیم و نه تنها بر ما بلکه بر سایر افرادی که با آنها در تماس هستیم تأثیر می گذارد. انرژی خوب می تواند احساس خوب بودن ما را تقویت کند، احساس اضطراب را از بین ببرد و ارتباطات را بهبود بخشد. انرژی بد منجر به احساس اختلاف، درگیری و رنجش می شود. هدف شما باید جذب انرژی خوب و طرد بدی ها باشد. اگر انرژی منفی زیادی از خود می دهید، نمی توانید انتظار جذب انرژی خوب را داشته باشید ،انرژی خود را مثبت نگه دارید منتظر اتفاق های خوب زندگی تان باشد.

قانون نسبیت

 

این قانون می گوید که هر فرد یک سری چالش ها را دریافت می کند، و این چالش ها آزمایشی به منظور تقویت نور درون است و ما باید هر یک از این آزمون ها را یک فرصت بدانیم و هنگام اقدام برای حل مشکلات، به قلب خود متصل شویم. ویژگی مشترک افراد موفق، توانایی پذیرش شکست و درس گرفتن از آن است که ان چالش باعث رشد و شکوفایی ما میشود. کائنات همیشه در طول زندگی، شما را آزمایش می کند تا ببیند چقدر واقعا چیزی را میخواهید و برای رسیدن به آن مطمئن هستید. توماس ادیسون هزاران بار شکست خورد، اما هر شکست منجر به کشف چیز جدیدی می شد، تا اینکه سرانجام یکی از اکتشافات بزرگ جهان را اختراع کرد.پس اگر به یک چالش خوردید اسم بد شانس بودن را روی خود نزارید و اتفاقا شما بسیار خوشبخت هستید که بعد از همچین چیزی پیروزی شما حاصل خواهد شد.

قانون قطبیت

 

این قانون می گوید که همه چیز یک قطب مخالفی دارد. گرما، بدون سرما وجود ندارد، بالا، بدون پایین وجود ندارد و منفی، بدون مثبت نمی تواند وجود داشته باشد. ما می‌توانیم افکار و انرژی منفی را با تمرکز بر روی مخالف آن تخلیه کنیم. اگر منفی باشیم، همیشه می توانیم ارتعاش خود را برای جذب انرژی مثبت با تمرکز بر چیزهای مثبت، تغییر دهیم و این یک تکنیک بسایر کاربردی هست. قانون قطبیت را مانند یک ترن هوایی می توان تصور کرد، یک روز شما به سمت بالا می روید، روز دیگر به سرعت پایین می آیید. ترن هوایی ممکن است روزها یا هفته ها طول بکشد، اما بسته به هدف شما، ممکن است سال ها طول بکشد. مطمئن باشید، اگر روز بدی را سپری می کنید، همیشه یک روز خوب در پیش است.

قانون ریتم

 

هر چیزی در کیهان، یک ریتم یا چرخه دارد. جریان نفس شما به داخل و خارج، جزر و مد اقیانوس، بازارهای اقتصادی بالا و پایین می‌روند، جریان فصل‌ها، چرخه زندگی و … . قانون ریتم در همه جا آشکار می شود و همه چیز به یک ریتم یا الگوی خاصی حرکت می کند یا می لرزد. قانون ریتم مانند یک آونگ است، کیبالیون می گوید: «همه چیز، از بیرون و داخل جریان دارد. هر چیزی جزر و مد دارد. همه چیز بالا می رود و سقوط می کند; نوسان آونگ در همه چیز ظاهر می شود. همیشه فراز و نشیب هایی در زندگی وجود خواهد داشت و برای هر عملی، عکس العملی متضاد و برابر رخ می دهد پس از این موضوع اگاه هستیم میتوانیم کنترل زندگی خود را در دست بگیریم.

قانون جنسیت

 

این قانون، همه چیز را به عنوان اصول زنانه (یین) و مردانه (یانگ) بیان می کند و این ها پایه های همه آفرینش هستند. آغازگر معنوی، باید انرژی مردانه و زنانه را در درون خود متعادل کند. اگر می خواهید در زندگی خود تعادل پیدا کنید، باید انرژی مخالف را پیدا کنید یا انرژی مخالف را درک کنید. ما نمی‌توانیم انرژی مخالف را نادیده بگیریم، زیرا انرژی را نمی‌توان از بین برد یا ایجاد کرد و انرژی هیچ وقت از بین نمیرود فقط از حالتی به حالت دیگر تبدیل میشود.

قانون خلا

 

طبق قانون خلا که یکی دیگر از قوانین جهان هستی است اگر چیزی را می خواهید باید برای آن فضایی باز کنید تا خواسته تان را وارد زندگی خود کنید. به عنوان مثال اگر خواستار علم بیشتر هستید باید از میزان علم و سوادی که دارید به دیگران ببخشید تا فضا را برای فراگیری علم جدیدی که به دنبال آن هستید باز کنید. اگر لباس جدید می خواهید باید کمد لباس های قدیمیتان را خالی کنید. اگر پول، عشق، رابطه خوب و هر چیزی می خواهید باید فضای خالی مورد نیاز را برای آن به وجود بیاورید ،وقتی این قانون را در زندگی تان به کار بردید شاهد چیز های جدید که میخواهید در زندگیتان میشوید.

قوانین جهان هستی در مورد ثروت

 

ما در جهانی فراوان زندگی می کنیم که در آن پول کافی برای همه کسانی که واقعاً آن را می خواهند و مایلند از قوانین حاکم بر کسب آن تبعیت کنند وجود دارد. پول زیادی در دسترس شماست. کمبود پول وجود ندارد. شما می توانید تقریباً هر آنچه واقعاً می خواهید و نیاز دارید داشته باشید. برای کائنات 1هزارتومان یا 1میلیارد فرقی نمیکند به شما بدهد این شما هستید تعین میکنید که چقدر پول،عشق و…. را در زندگی خود جذب کنید و فقط از طریق افکار ما این اتفقات رخ میدهد ،پس فرکانس و انرژی خودمان را روی چیز های مثبت وبسامد های عالی قرار دهیم تا شاهد دریافت های عالی کائنات باشیمو ما در جهانی سخاوتمندانه زندگی می کنیم و از همه طرف با موهبت ها و فرصت هایی احاطه شده ایم تا بتوانیم تمام خواسته های واقعی خود را به دست آوریم. نگرش شما، چه از نظر فراوانی و چه کمبود نسبت به پول، تأثیر عمده ای بر ثروتمند شدن یا نبودن شما خواهد داشت. قانون فراوانی می گوید: “مردم ثروتمند می شوند زیرا تصمیم می گیرند ثروتمند شوند.” آنها ثروتمند می شوند زیرا معتقدند توانایی ثروتمند شدن را دارند. چون کاملاً این را باور دارند، مطابق آن عمل می کنند. آنها به طور مداوم اقدامات لازم را انجام می دهند که باورهای آنها را به واقعیت تبدیل می کند. و شما همیشه می توانید با نگاه کردن به اعمال خود بگویید که واقعاً چه اعتقاداتی دارید.

منظور از قوانین جهان هستی چیست؟ 

 

قوانین جهان هستی مجموعه ای از قوانین هستند که خداوند به منظور راهبری و هدایت جهان هستی وضع کرده است. قوانین جهان هستی به طور مداوم و فارغ از مکان و زمان در حال فعالیت هستند. درک بهتر قوانین کیهانی یا قوانین حاکم بر جهان هستی می توانیم بکوشیم تا زندگی خود را مطابق با این قوانین پیش ببریم،این قانون بسیار ساده و اسان هستند و ما با انجام دادن انها میتوانیم زندگی رویایی خود را در این جهان داشته باشیم به اسانی.

 

 مهمترین قوانین جهان هستی کدام اند؟

 

ساختار جهان هستی و کائنات بر پایه یک سری از قوانین است که مهمترین آنها قانون جذب، قانون فرکانس یا ارتعاش، قانون باور، قانون شکرگزاری، قانون کارما، قانون خلا و قانون بخشش می باشند که از نظر کلی بخوایید حساب کنید تک تک این قانون ها درحال انجام هستند و شبیه قانون جاذبه عمل  میکنند ،شما فرض کنید که از بالای یک ساختمان بلند میخواییید خود را پرت کنید پایین،قانون جاذبه نمیاید بگوید که تو میمری این خوب نیست من تورا نمیندازم ،قانون کائنات هم دقیقا همین جوری هست کاری ندارد که افکار شما مثبت هست یا منفی فقط و فقط شبیه قول چراغ جادو برای شما عمل میکند ، پس تا میتوانید تمرین و تکرار کنید مواظب افکار و بسامد های خود باشید.

قانون شکرگزاری چه تاثیری در زندگی دارد؟

 

قانون شکرگزاری یکی از عمیق ترین و بزرگ ترین قوانین جهان هستی است. طبق این قانون تا زمانی که شما سپاسگزار هر آن چه که در زندگی دارید نباشید چیزی بیشتر به شما داده نمی شود. در حقیقت شکرگزاری از مهم ترین قانونمندی های جهان هستی، به شمار می آید. این قانون از هر چیزی که وجود دارد مانند یک ذره بین عمل می کند، خوبی ها و انرژی های مثبت را در یک نقطه جمع می کند و این گونه خواسته های شما را به واقعیت تبدیل می کند،شکر گزاری شما را در فرکانس دریافت نعمت ها قرار میدهد ،شکر گزار باشید تا نعمت های بیشتری در زندگی خود دریافت کنید..

پیام بگذارید