آکادمی ستوده

sotoudeh 0 نظر

تصویر ذهنی شما درکار فروش؟

یکی دیگر از مباحث روانشناسی فروش تصویر ذهنی شما درکار فروش می باشد.

برای مثال . در زمینه فروش از یک تصویر ذهنی درباره خودتان و فروش کردنان برخور دارید.اگر از یک تصویر ذهنی خوب و مثبت برخوردار باشید در این صورت فروش کردن مسئله ای برا یشما ایجاد نمیکند.

شما از صبح زود از خواب بیدار می شوید و مشتاقانه باخریداران بالقوه تماس میگیرید . شما از صلاحیت و اطمینان خاطر ی در زمینه فروش برخوردارید از این روخطوط لوله شما همیشه پر است.

اگر از تصویر ذهنی ضعیف برخوردار باشید با اضطراب و هراس به دنبال مشتریان بالقوه می روید و درهر جایی که امکانش وجود داشته باشد از آنها اجتناب میکنید. مو ضوع تماس با مشتری احتمالی شمارا ناراحت میکند  تا حدی که بتوانید این کار را نمیکنید و پیوسته دنبال راهی می گردید که این کار را نکنید . این مسئله در تمامی زمینه های فروش مصداق دارد.

آنچه درآمد شما را تعیین میکند.

هر فروشنده از قبل در باره درآمدی که می تواند کسب کند از یک تصویر ذهنی برخوردار است . روانشناسان به این نتیجه رسیده اند که نمی توانید از حد تصویر ذهنی در زمینه درآمد بیش از ۱۰ درصد کمتر یا بشتر درآمد کسب کنید

اگر بیش تر از ۱۰ درصد از آنچه فکر میکنید توانایی اش را دارید درآمد کسب کنیداقدامی صورت می دهید که این پول را از دست بدهید.اگرماه خوبی داشته باشید.و بیش از حد انتظار تان درآمد به جیب بزنید پولتان را صرف شام و مسافرت لباس یا چیز های دیگر می کنید. سوراخی در جیب شما به وجود می آید . و اگر ۱۰ درصد و یا بیش ازآن از سطح تصویر ذهنی تان درآمد کمتری به خود اختصاص دهید به این فکر می کنید که باید ساعات بیشتری کار کنید دقیق تر و بافراست تر کار کنید تا درمحدوده راحت خود قرار بگیرید.

محدوده راحت خود را تغییر بدهید.

تنها راه افزایش درآمد این است که محدوده راحت خود را در زمینه درآمدی که سکب می کنید گسترش بدهید.

بار بعضیها محدوده راحب کسب  درآمد صد میلیون تومان است ولی برای برخی از افراد محدوده کسب درآمد چند میلیارد می باشد.

این سطحی است که برای رسیدن به آمن تلاش میکنید و وقتی به هدف تا رسیدید آرام میگیرید.برگرفته از کتاب روانشناسی فروش برایان تریسی……………………………………

ترس از شکست خوردن مهم ترین تک دلیل شکست خوردن در زندگی بالغانه است. این خود شکست نیست، بلکه ترس از شکست است مجسم کردن شکست است، پیش بینی کردن شکست است که سبب می شود نتوانید در سطح مطلوبی ظاهر شوید.ترس از شکست هراسی مربوط به عمق ذهن نیمه هشیار شماست همه ما این را در اوایل زندگی در خود ایجاد می کنیم انتقادات مخرب پدر ومادر یا هر دوی آنها در زمانی که کودک هستیم یکی از دلایل این موقعیت است. اگر وقتی کودک بودید پدر و مادرتان مرتب از شما انتقاد می کردند ،در دوران بلوغ نگران شکست خوردن خواهید بود و دست کم تا زمانی که نیاموزید با این موقعیت برخورد کنید وضع به همین شکل باقی می ماند.

ترس از شکست در ذهن مشترییکی از موانع مهم بر سر راه خرید کردن است.
هر مشتری بارها و بارها مرتکب اشتباه شده است خدماتی را خریداری کرده که بعدا فهمیده پول بیش از اندازه برای آن پرداخت کرده است محصولاتی که خیلی زود خراب شده اند و نتوانسته آنها را تعمیر کند کالاهایی را خریداری کرده که در اصل به آنها نیازی نداشته است کالاهایی را خریده که نتوانسته از ان استفاده کند او به اندازه ای در تجربه کردن خرید با نا کامی مواجه شده که حد و اندازه ندارد.

5 اصل روانشناسی فروش:

 

1 : دو دلیل اصلی خرید یا عدم خرید میل به سود بردن و ترس از ضرر کردن است.

2 : مردم احساسی تصمیم می گیرند و بعد با منطق این تصمیم را توجیه می کنند.

3 : برای مشتری مهم نیست که کالای شما چیست و چه گونه است برای او مهم این است که کالای شما چه کاری برای او انجام می دهد.

4 :  فروش حرفه ای با تحلیل نیاز ها شروع می شود.

5 : اشخاص به دلایل خود از شما خرید می کنند نه به دلایل شما.

رسول ستوده مشارو کسب و کار و بازاریابی

مطب زیبایی پرنسا بهترین مطب زیبایی در شرق تهران در محدوده تهران پارس با به کارگیری بروز ترین دستگاه ها همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان را می باشد.

شماره تماس:09192397886

همچنین سایت آتیه تخفیف  با تکیه بر تخصص و تجربه‌ی برجسته‌ی خود، انواع خدمات پزشکی را ارائه می‌دهد. هدف اصلی ما، بهبود ظاهر و افزایش اعتماد به نفس مشتریان خود است.

شماره تماس:021-33787405

پیام بگذارید