آکادمی ستوده

دکتر رسول ستوده . متخصص مالی
sotoudeh 0 نظر

ترموستات مالی خود را ازنو روشن کنید

آنچه در بیرون به آن برسید بیش از آنچه دردرون دارید نخواهد بود به این می ماند که دارای یک ترموستات درآمدی هستید که حرارت مالی شما را مشخص می سازد . همانطور که می دانید وقتی یک ترموستات دردرجه حرارت به خصوص ی تنظیم میشود درجه حرارت اتاقا را درآن سطح ثابت نگخ میدارد به همین شکل اگر خود را با ۸۰ میلیون تومان درآمد درسال ببینید تن به رفتارهای می دهید که شما را درحد ۸۰ میلیون تومان نگه میدارد

به همین دلیل گاه افراد هدفی را مشخص می سازند تا در ماه درآمدمعینی مشخصی را به دست آورند. اما اگر شرایط خوب باشد و آنها تا نیمه ماه درآمد مورد نظر شده همه ماه را بدست آورند تا دو هفته فروش نمیکنند.

این دلیل بخاطر همون ترموستات مغز شماست که دراختیار خودتان می باشد که روی چه درجه ای تنظیم می کنید. پس یادتون باشد اگر تعیین اهداف تان از توان تان پایین تر باشد شما به خواست های بالا نمیرسید چرا که با این انتخاب خودتان را ضعیف نشان دادید و مغز این رفتار و انتخاب را باور میکند.

روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید

اگر شما دائما در حال یادگیری نباشید، عقب خواهید ماند. موفقیت یک مهارت یادگرفتنی است. می‌توانید موفق شدن در هر موردی را بیاموزید. مهم نیست که اکنون در چه مرحله‌ای هستید. هر استادی زمانی ناشی بوده است. سریع‌ترین راه برای ثروتمند شدن و ثروتمند ماندن، کار کردن بر روی توسعه دادن خودتان است. دنیای بیرون شما دقیقا انعکاسی از دنیای درون شماست. شما ریشه هستید و نتایج شما میوه‌ها هستند. آدم‌های ثروتمند جهت موفقیت را این‌چنین می‌دانند: باش، انجام بده، داشته باش. آدم‌های متوسط و فقیر جهت موفقیت را این‌چنین می‌دانند: داشته باش، انجام بده، باش. آدم‌های فقیر و قشر متوسط، معتقدند که اگر من پول هنگفتی داشته باشم، می‌توانم آنچه را که می‌خواهم انجام بدهم و آدم موفقی بشوم. آدم‌های ثروتمند معتقدند: اگر من یک فرد موفقی بشوم قادر خواهم بود آنچه را که نیاز دارم انجام بدهم و آنچه را که می‌خواهم از جمله پول، داشته باشم. ثروتمندان واقعی می‌دانند که هدف از ایجاد ثروت اساسا داشتن پول هنگفت نیست، بلکه پول تنها وسیله‌ای است که به آنها کمک می‌کند رشد کنند و به بهترین فردی که می‌توانند باشند، تبدیل شوند. برای اینکه به بهترین وجه به شما دستمزد پرداخت شود، شما باید بهترین باشید.

چگونه میتوانیم ترموستات مالی خود را روی اعداد بالاتر قرار دهیم؟

این مورد خیلی مهمی است و مطمینا پاسخ ان فقط یک جمله نیست و به تدریج به این موضوع خواهیم پرداخت

این مورد برمی گردد به باورهای قدیمی ما در مورد پول که در اغلب مواقع محدود بوده و سبب شده ترموستات مالی ما روی اعداد پایین تنظیم شود

مثلا  فردی در دوران بچگی خود با پدر و مادری زندگی کرده است که همیشه در مورد پول اضطراب داشتند و در پرداخت بدهی ها و خرید های روزانه خود همیشه نگران بودند و می گفتند که ما نمی توانیم این هزینه ها را بپردازیم

و در خانواده انها همیشه کمبود پول وجود داشته و پدر و مادرش به سختی پول درمی اورند

این بچه در اثر رفتار پدر و مادرش، ذهن او برای فقر برنامه ریزی شده و در نتیجه ترموستات مالی او مثل پدر و مادرش روی عدد پایین تنظیم شده است

حال این فرد وقتی بزرگ می شود و وارد جامعه می شود، معمولا وارد شغلی می شود که به سختی کار می کند و همیشه برای کسب پول با دیگران و همکاران و کارفرمای خود درگیر است و این فرد نمی تواند مخارج زندگی خود را بخوبی تامین کند.

 

رسول توده مشاور کسب و کار و بازاریابی

مطب زیبایی پرنسا بهترین مطب زیبایی در شرق تهران در محدوده تهران پارس با به کارگیری بروز ترین دستگاه ها همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان را می باشد.

شماره تماس:09192397886

همچنین سایت آتیه تخفیف  با تکیه بر تخصص و تجربه‌ی برجسته‌ی خود، انواع خدمات پزشکی را ارائه می‌دهد. هدف اصلی ما، بهبود ظاهر و افزایش اعتماد به نفس مشتریان خود است.

شماره تماس:021-33787405

پیام بگذارید