روانشناسی فروش چیست؟

اهمیت علم روانشناسی در بازایابی و فروش

امروزه گستردگی دانش بازاریابی تا بدان جا کشیده شده است که چنانچه مدیر کسب و کار از علم روانشناس بی اطلاع باشد امکان دسترسی به منابع فروش بالا و خوب را از دست خواهد داد چرا که رقابت در عرصه بازاریابی و کسب و کار بسیار زیادتر از آن است که بخواهید تصورش کنید.

آموزش تیم سازی و سرپرستی تیم  و غیره همه اینها علاوه بر داشتن دانش مدیریت فروش و بازاریابی و انواع مدل های مدیریتی حتما باید یک سرپرست و مدیر از دانش روانشناسی برخوردار باشد . نه تنها فقط برای فروش محصول بلکه برای توانمند سازی تیم فروش و بازاریابی که در راس هر شرکت تجاری و خدماتی می باشد.

واز این لحاظ آکادمی  ستوده با صرف وقت و تحقیق جهت رشد و ارتقای محیط کسب و کار از حالت آماتور به حرفه ی با برگزاری دور ه های پیشرفت روانشناسی فروش سعی دارد سطح بازار یابی را به حرفه ی ترین روش به دانشپذیران ارایه دهد(فایل های ویدیو فایل های صوتی فایل های)

شما با خرید این دوره  های پیشرفته خواهید آموخت که چگونه بیشتر و سریع و آسان تر از آنچه در تصور دارید  بر فروش و بازار خود بیافزیید.

شاید برای بعضی از عزیزان معجزه فروش به روش  رو انشناسی فروش کمی مبالغه آمیز باشد . ولیکن تحقیقات و مشاهدات و پژو هشها و تجربیات نشان میدهد که این مدل آمیختگی مدیریت فروش و روانشناسی خواهد توانست فروش و رشد کسب و کار را بیش از آنچه در تفکر شماست رشد و ارتقا دهد

مطالعه رو انشناسی فروش را میتوان مطالعه علمی اثرات روان بر فروش و برعکس اثرات فروش بر روان دانست . که براساس مدل سازی و طراحی اثر بخش بسیار بالا و موفقیت آمیز درجهت اهداف فروش حرکت میکند

هدف از روانشناسی فروش این است که نقطه نظرها و راهکارها وشیوه هایی در اختیارتان قرار دهد تا به کمک آنها فروش خود را بلافاصله و سریع  وراحت از هر زمانی افزایش قابل توجه ای دهید.

تصور و تخیل کارگاهی است که در آن برنامه ها از سوی انسان خلق میشود (ناپلئون هیل)

بازاریابی (Marketing) چیست و چه هدفی را دنبال می کند؟

بازاریابی یا (Marketing) اصطلاحی است که طیف کاملی از فعالیت‌های مختلف یک کسب‌وکار را در برمی‌گیرد. بازاریابی به هر اقدامی اطلاق می‌شود که یک شرکت برای جذب مخاطب یا مشتری انجام می‌دهد. هدف از بازاریابی در اصل ارائه ارزش مستقل برای مشتریان بالقوه و مصرف‌کنندگان و مشتریان از طریق تولید محتوا و انجام تبلیغات با هدفِ بلندمدتِ نشان دادن ارزش محصولات، تقویت وفاداری مشتریان به برند و در نهایت افزایش فروش است.

بازاریابی صحبت، تحقیقات، شناخت و برنامه ریزی در مورد کسب‌وکارها است. اینکه شما که هستید، چه محصولات و خدماتی را به چه کسانی ارائه می‌دهید.

به قول میلان کوندرا نویسنده اهل کشور چک: «کسب‌وکار تنها دو کارکرد دارد: بازاریابی و نوآوری.»

اهمیت بازاریابی با تمام اجزای مختلفش، برای یک کسب و کار مساله عجیب و ناپیدایی نیست و تبدیل به یک اصل مهم شده است. امروزه تیم‌های بازاریابی یکی از مهم‌ترین و اولین تیم‌های فعال در کسب و کارهای نوپا و استارتاپ ها هستند.

بازاریابی قرار است آگاهی از برند ایجاد کند و به مشتریان در تصمیم‌گیری برای خرید محصولی جدید کمک کند. طرح یا برنامه بازاریابی در واقع بخش مهمی از پلن کسب‌وکار یا بیزینس پلن است، که به ایجاد و حفظ تقاضا، ارتباط موثر با مخاطب و مشتری، رقابت با دیگر کسب‌و‌کارها و در نهایت فروش بیشتر محصول یا خدمات کمک می‌کند. 

 

کاربرد روانشناسی در سلامت

روانشناسی به عنوان ابزاری برای سلامت کلی بدن شناخته شده است، از تکنیک های موثر روانشناختی برای علاقمند کردن افراد به ورزش و رژیم غذایی سالم تر گرفته تا درمان های جدید برای افسردگی، روانشناسی برای همه این موارد استراتژی های جالبی ارائه می دهد که به مدد آن ها می توان شادتر و سالم تر زندگی کرد.

 

همان طور که حتما شنیده اید سلامت جسم و روان ارتباط نزدیکی به هم دارند به طوری که بیماری ها و ناراحتی های روحی همچون افسردگی، بیماری های عصبی و فشارهای ناشی از استرس و اضطراب شدید تاثیر منفی روی سلامت بدن گذاشته و خطر ابتلا به بیماری قلبی، سکته، سرطان و غیره را افزایش می دهند.

بسیاری از رفتارهای ناسالم نیز از مسائل روانشناختی ناشی می شوند، به عنوان مثال پرخوری و بی اشتهایی عصبی هر دو از اختلالات روانشناختی هستند که اگرچه در بسیاری از افراد دیده نمی شوند اما همه ما در اتفاقات روزمره خود با مسائل مشابه برخورد می کنیم که نیاز به درک روان دارد.

مطب زیبایی پرنسا بهترین مطب زیبایی در شرق تهران در محدوده تهران پارس با به کارگیری بروز ترین دستگاه ها همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان را می باشد.

شماره تماس:09192397886

همچنین سایت آتیه تخفیف  با تکیه بر تخصص و تجربه‌ی برجسته‌ی خود، انواع خدمات پزشکی را ارائه می‌دهد. هدف اصلی ما، بهبود ظاهر و افزایش اعتماد به نفس مشتریان خود است.

شماره تماس:021-33787405

sotoudeh

Recent Posts

تیزر تبلیغاتی

چرا تیزر تبلیغاتی برای هر کسب و کاری الزامیست؟بازاریابی بدون تبلیغات معنا و مفهومی نخواهد…

4 هفته ago

تصویر ذهنی شما درکار فروش؟

یکی دیگر از مباحث روانشناسی فروش تصویر ذهنی شما درکار فروش می باشد.برای مثال .…

2 ماه ago

ترموستات مالی خود را ازنو روشن کنید

آنچه در بیرون به آن برسید بیش از آنچه دردرون دارید نخواهد بود به این…

2 ماه ago

مفهوم مشتری چیست؟

مشتری کیست؟مشتریان . مردم یا عملیات هایی هستند که محصول یا نتایج یک عملکرد را…

2 ماه ago

بازی درونی فروش (روانشناسی)

آنچه که می خواهید ببینید را در ذهن تان تصور کنید . لمس کنید و باور…

2 ماه ago

تست چاکرا ها

چاکراتست چاکرا به وسیله افراد یا به وسیله فرم انجام می شود در این مقاله…

10 ماه ago