بازی درونی فروش (روانشناسی)

آنچه که می خواهید ببینید را در ذهن تان تصور کنید . لمس کنید و باور کنید.

پیش طرح ذهن خود را تهیه کنید و به ساختن بپردازید (رابرت کولیر)

تا فروشی صورت نگیرد اتفاقی نمی افتد. فروشندگان از جمله مهم ترین مردم اجتماع هستند. بدون فروش، تمام جامعه درسکون و سکوت فرو میرود.آفرینندگان واقعی ثروت در جامعه واحدهای تجاری و بازرگانی هستند. واحدهای تجاری همه تولیدات و خدمات را تولید می کنند . واحدهای تجاری همه سود و ثروت راخلق می کنند .

موسسات اقتصادی  حقوق و منافع همه را می پردازند.میزان سلامتی جامعه تجاری و اقتصادی، در هر شهر و کشور تعیین کننده اصلی کیفیت زندگی و استاندارد زندگی مردم در هر منطقه جغرافیایی است.

شما مهم هستید

فروشندگان حیاتی ترین اشخاص در هر فعالیت اقتصادی هستند. اگر فروشی در کار نباشد، بزرگ ترین و پیچیده ترین شرکت ها متلاشی می شوند. فروش در اقتصاد و بازار آزاد در حکم شمع موتور اتومبیل است رابطه مستقیمی میان موفقیت جامعه  فروش و موفقیت تمام کشور وجود دارد . هرچه سطح فروش شاداب تر و مرتعش باشد صنعت به همان اندازه  با موفقیت و سومندی بیشتر رو به رو میگردد.

فروشندگان هزینه همه مدارس، بیمارستان، موسسات خیریه خصوصی و دولتی . کتابخانه ها . پارک ها و همه چیز های حیاتی در جامعه را تامین می کنند.

با فروشی که فروشندگان می کنند در نتیجه سود و مالیاتی که در شرکت های موفق شکل میگیرد، همه هزینه های دولتی،  هزینه های رفاهی،  بیمه بی کار ی، امینیت  اجتماعی و چیزهای دیگر را تامین می شود. فروشندگان برای طرز زندگی شما یک ضرورت هستند.

فروشندگان – حرکت حرکت ساز و شکل دهنده اند:

پرزیدنت کلوین کولیج  زمانی گفت ( کار آمریکا تجارت است ). وقتی به اغلب روزنامه های مهم کشور نگاه کنید می بینید تقریبا هر مطلبی که می نویسند با فروش رابطه دارد. تمام بازارهای مالی و از جمله قیمت اوراق بهادار، قیمت سهام و قیمت همه کالا ها و نیز نرخ بهره با فروش در رابطه اند شما به عنوان یک فروشنده، حرفه ی حرکت ساز و شکل دهنده جامعه هستید. تنها سوالی که باقی مانده این است که فروش شما از چه کیفیتی برخوردار است؟

تا سالها فروش یک فعالیت با اهمیت درجه دوم به حساب می آمد. خیلی ها از اینکه بگوییند در کار فروش هستند خجالت می کشیدند. تعصبی عمومی علیه فروشندگان وجود داشت.


اغلب مدیران ارشد و مدیر عاملان شرکت های فورچون ۵۰۰ از میان فروشندگان انتخاب میشوند.


امروزه صد هادانشگاه دوره های فروش حرفه ی را برگزار می کنند و این در مقایسه تنها با چند سال قبل تغییر بزرگی است . بسیاری از جوانها پس از ترک دانشگاه به شرکت های بزرگ می پیوندند تا دربخش فروش قرار بگیرند. اغلب مدیران ارشد و مدیران عامل شرکت های فورچون ۵۰۰ از میان فروشندگان انتخاب می شوند.

نوشته های فوق مربوط به روانشناسی فروش اثر برایان ترسی می باشد

تصور و تخیل کارگاهی است که درآن برنامه ها از سوی انسان خلق می شود((ناپلئون هیل))

آدکامی ستوده برگزار کنند ه دور های فروش حرفه ی و تیم سازی زیر نظر مستقیم     رسول ستوده می باشد

کلیه دور ها  بهمراه مدرک از سازمان فنی حرفه ی صادر میگیردد.

مطب زیبایی پرنسا بهترین مطب زیبایی در شرق تهران در محدوده تهران پارس با به کارگیری بروز ترین دستگاه ها همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان را می باشد.

شماره تماس:09192397886

همچنین سایت آتیه تخفیف  با تکیه بر تخصص و تجربه‌ی برجسته‌ی خود، انواع خدمات پزشکی را ارائه می‌دهد. هدف اصلی ما، بهبود ظاهر و افزایش اعتماد به نفس مشتریان خود است.

شماره تماس:021-33787405

sotoudeh

Recent Posts

تیزر تبلیغاتی

چرا تیزر تبلیغاتی برای هر کسب و کاری الزامیست؟بازاریابی بدون تبلیغات معنا و مفهومی نخواهد…

4 هفته ago

تصویر ذهنی شما درکار فروش؟

یکی دیگر از مباحث روانشناسی فروش تصویر ذهنی شما درکار فروش می باشد.برای مثال .…

2 ماه ago

ترموستات مالی خود را ازنو روشن کنید

آنچه در بیرون به آن برسید بیش از آنچه دردرون دارید نخواهد بود به این…

2 ماه ago

مفهوم مشتری چیست؟

مشتری کیست؟مشتریان . مردم یا عملیات هایی هستند که محصول یا نتایج یک عملکرد را…

2 ماه ago

روانشناسی فروش چیست؟

اهمیت علم روانشناسی در بازایابی و فروشامروزه گستردگی دانش بازاریابی تا بدان جا کشیده شده…

2 ماه ago

تست چاکرا ها

چاکراتست چاکرا به وسیله افراد یا به وسیله فرم انجام می شود در این مقاله…

10 ماه ago